lüke 2009.07.09. 16:01

a barna fiú

 
A liftben találkozom vele, már régóta feltűnt, szolárium barna.S egyre magabiztosabb.
Mikor jött , félénk volt, tudatlan s szolárium mentes .
Maga cool- mondta nekem s elképedtem.Miért ?Csak azért ,mert a butaságáért nem szidtam meg. Nem hát, minek.
Korrigáltam, így legalább megtanulja.
Azután megszületett  a két pici és egyre nyúzottabb lett.Most meg virul.
Nem tudtam ,miért: otthagyta  a piciket,mondták a többiek.Nem kíváncsi az első szóra: hogy papa, a mosolyra, hogy papa.
Egy 14 évvel öregebb növel él ,összeházasodtak.Most ö  táplálja benne az önbizalmat.Okosabb lett..............

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr511236598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása