lüke 2009.07.23. 15:07

mai lány

Mikor beséltáltam G. boltjába rendelni valamit, az eladónö  pont arra  a kislányra hasonlított aki a lányomat szerelmi kalandjaival szórkoztatja.A legutóbbi, hogy diáktársát a föiskola wc-jében leszopta.

Rendeltem egy nagyobb tételt s ekkor belépett G., a tulajdonos. Sok éves kapcsolatunk folytán nem fogadta el a pénzt.Kellemetlen volt.A hasonlóság miatt hirtelen bevillant, s  a fülébe súgtam:

-ha egy mai lány lennék leszopnálak.

G. elvörösödött.Nem véletlen mondtam neki. Negyven évesen tizenvalahány évi házasság, két gyerek után egy húsz éves lány mutatta meg neki az orális szex örömeit. Erre akartam emlékeztetni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr571263092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása