lüke 2010.04.06. 20:26

a gundel

"A léggömb könnyű gázzal van tele
Úgy, mint néha egyik másikunk feje
Legjobb példa tán az én fejem lenne
Mikor szállunk felfele
A léggömb most is megcsodálom ám
Mint az elsőt, amit vett a nagymamám
Hogyha látom, most is épp úgy felvidít"

 
Így jártam.Pont így. Kaptam egy lufit az állatkertben  s elszállt:)
Négy éves voltam , bőgtem, ordítottam.Vigaszként a Gundelbe vittek ebédelni.
Ma is oda járok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr321899952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása