lüke 2010.09.28. 17:57

33

O.,harminchárom éves kollégám összeesett a reggeli referálón,  elaltattuk, majd kivizsgáltuk.Szerencsémre nem én voltam az ügyeletes. A kollégák halál közelisége nem nekem való. G és C is nekem tárta fel ezt a jó oldalát.G AV blokkot kapott, miután az infarktusát diagnosztizáltam. Szerencsére átmeneti volt a block, s nem kellett pacemakert bevezetnem.C-val szerencsésebb voltam, jó érzékkel - vagy véletlen- a kollégám küldtem oda,mire odaértem a földszintről, már nyitogatta a szemeit,s eloldalogtam, az EKG-t megkeresni.Odáig nem jutottak még addig a többiek,a diagnosztikához.

O. már 31 évesen műtét közben egy tüdő embóliát kapott. Az osztályon állandóan vetélkedtek, ki tud többet az urológiából. A legtöbb kolléga már elmenekült , az egyik paroxizmális tachikardiát, a másik jó kis magán rendelőt kapott .O. fiatal volt, ambiciózus,vágyott az osztályvezetöi posztra.Istenítette gyönyörű  feleségét, aki nem tudta egy gyermekkel se még megajándékozni. Ehelyett   külsőségeket ajándékoztak egymásnak .
Éjjel tizenegykor  az ügyeletben még pár szót váltottunk, feltűnt : egyszerre több dolgot csinál és nem
olyan elánnal nézi a képeket ahogy szokta, s az arca is más volt. Reggel összeesett, életveszélyes agyvérzés , krisztusi korban, harcminchárom évesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr562330126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása