lüke 2010.10.15. 19:20

eleven

Tegnap az eleven center(isteni a neve) parkolóházban kétszer is rám szóltak.Először egy fiatalember ,aki közölte:
- Nem oda kellene állnia!- körülnéztem, mondom :
- Nincs sárgával felfestve ,hogy tilos lenne-
- Ja..., igaz - válaszolta.
- Arra a két percre meg jó is lesz-jegyeztem meg.
Kifele jövet egy ifjú hölgy:
- Ki ez a marha, aki itt áll?
- Én -mondom a háta mögött
- Bocsánat, de összekarcolják az autóját
- Tovább vivő és fogyóeszköz , az autó ,de ha jól esik ,tegyék- feleltem.
S most már marhának is nézett, nemcsak mondta. És nemcsak ő,de a fiatalember is ,aki másodszor is megjelent.
- Vegyen egy képeslapot a leukémia alapítvány javára
- Én már eleget tettem értük- mondom - s folytatom:
- a férjem is abban halt meg, a partécédulán (micsoda francia- német együttműködésből származik ez a szó a monarchiából ,ma: uniós lenne!) is ez állt:
"virág helyett a leukémia alapítványnak kérjük átutalni"
Ötven felett ,egy üres parkolóban , ennyit kell magyaráznom! Bár a lényeget nem tudták meg:honnan ered a partécédula?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr82374636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása