mikor az SZDSZ le akarta váltani Antallt, s a semleges  köztársasági elnök tapsikolt,s az SZDSZ-l tüzelte a népet

A taxisok a szocializmusból kinőtt legkisebb befektetéssel- rozsdás Zsiguli-, szakmai tudás és adózás nélkül a legnagyobb hasznot húzó, léha népség volt.
Az országot szisztematikusan lezárták anno,  egy pénteken.A helyzet súlyosságára való tekintettel, a férjem 11 órakor bement az iskolába elhozta a lányaimat, s rámutatott még két gyerekre, s te ,s te is jössz velünk.Ők péntekenként, gyakran weekendet is nálunk töltötték, szüleik nagy örömére.
Hétfőn egy vörös keresztet rajzoltam egy rajzlapra- ötvenhatos emlékeimböl-, s kitettem a Trabantomra. Reggel a Petőfi hídon megpróbáltam az átkelést.Igazi csőcselék fogadott, a hídon káosz, ordibálás.. A kép ötvenhatra emlékeztetett, akkor négy évesen , az ablakból láttam: a fehér zászlós teherautó platókat.
Kis diszkusszió után átengedtek, s bőgve vezettem a rendelőig. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr722377889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása