lüke 2011.02.09. 08:56

Nyilt levél

a GYF blogot küldönek:
erőt vettem magamon, hogy megnézzem, mert nem bírom  a vitus táncot, a kisagyi atetozist és az érzelmi poltizálást sem.Meghallgattam GYF-t.,szó szerint azt mondta: el lehet menni, tessék, indulatosan.(ahogy azt is, hogy dübörög a gazdaság)
Mivel én már 20 éve elmentem, nekem  GYF nem vezérem, ahogy OV se.
Amilyen hangot használtok  egymással - már írtam volt- az igazgatóm sem merné megengedni a munkatársaival szemben. Hál istennek ,elszoktam ettöl a siró, vádaskodó szomorú hangnemtöl  már ! Húsz év  nem is kellett, csak kettö, a jót könnyen megszokja az ember!
S a hazudik, lenyúl  és az egész parlamenti alpári verbális eszköztár sincs a szótáramban, se a magyarban se a másík négy idegen nyelviben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr852648510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása