Kölcsönadtam a lakásom.Szoktam ilyet. S mikor neki kellett,hál istennek még otthon se voltam, az egy hét alatt. Az ő lakása még nem volt kész, és mennie kellett a régiből. Elmesélte, nálam csak ágyra járt , munka után egész nap csavargott.
Mikor hazaérkeztem egy cetlit találtam az írásával, alig bírtam kibetűzni.
-Remélem tudom viszonozni - ez állt rajta , macska kaparással.
Mit? Gondolkoztam el rajta, mit lehet viszonozni? Ugyanazt mégegyszer nem tudod adni. Hacsak nem ugyanabba a szituációba lépünk bele.Ez pedig majdnem kizárt.
Viszonozni egyet lehet, a szerelmet, ha egyformán mérjük.Ha nem , akkor: nem az, nem szerelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr562892126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása