lüke 2011.07.25. 12:01

A lányom

énekelt ,bluest ,amit szeretett. Csakúgy ömlött belőle a Janis Joplin. V. az ajtóból figyelte ,mikor beléptem, a fülembe súgta ,énekesnőnek kellett volna mennie.
Naná, gondoltam , s átvillant rajtam mennyire más az értékrendünk: V. imádta a musicalt  ,olvasni nem szeretett, csak a könnyű műfaj vonzotta.
A lányom utálta a rekedt ,elbagozótt ,alkohollal öblögető éjszakai világot.
Néhány nap múlva a lányom megkérdezte ,hogy V .odavolt-e a prudukcióért ?
-Nem -feleltem.
S láttam a lányom  szemében könnyek vannak. Testben és lélekben egyforma velem, múltkor valakinek ezt mondta: az anyukám a barátnőm , a nővérem pedig az anyukám.
-Akkor nem szeret Téged se -nyugtázta röviden.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr423095834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása