K. a Balatonban áll , hét ágra süti a nap s már messziről nevet rám. Szülei- akikkel jó a kapcsolata- elmesélték előéletem, tud mindent rólam: a világ szép férfival a példás életet.
A gyerekek tanulmányairól én meséltem neki: nem tanultak , sportmenedzserek lettek.K replikázik: mi se tanultunk,  sportmenedzserek vagyunk és cinkosan összemosolyog velem.
Elérzékenyülök, teste és mosolya, egykori tizenhat éves szerelmem idézi. Én  tizenöt voltam, órákat lógtunk a telefonkagylón , néha találkoztunk: mosoly, kézfogás, csókok. Az edzések és meccsek után egy-egy villantás.
A telefonok órák hosszat tartottak, mint ma a csetelés. Így kezdődik a szerelem?

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr33166194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása