Z-vel biciklizünk a Duna parton , s meséli a cég/big french/ kommunikációs tréningjeit,
ahol egyszer ő is megjelent....
-ezután megmondtam nekik, én nem megyek, soha ,únom, újat még nem mondtak,
inkább biciklizem, különben is :
ha egy beosztottam bejön , az én véleményemmel távozik -mondja Z.
bólogatok, nálunk a fönök is így volt:
bejött s az én véleményemmel távozott

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr913182972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása