lüke 2011.09.18. 07:29

Budapest

a város ,ahol 14 éves koromtól , míg nem jöttek a plazák, minden nap  lődörögtünk. A jégbüfé , ahol az egész belvárosi társaság szoborzott,ma egy kihalt ,tönkrement lepusztult halott városi hely !Mig más városok,  megváltoztak:Bruxelles  vagy London, ahol úgy építkeznek ma az olimpia miatt, mintaz egysített Berlinben.

1988-ban voltam először Bruxellesben, a főpályaudvarra érkeztem Maastrichtból, ahol holland meghíváson voltam. Maastricht kórháza volt az utolsó állomás, péntek 11-kor,felültünk a vonatra, s át Bruxelles-be.Délután kettőkor érkeztünk: kosz ,piszok; ápolatlan rémség . A föpályaudvar benn a városban a föld alatt, de közel sem olyan ,mint amit évekkel késöbb Monacoban láttam.

Pár éve Antwerpenböl újból ellágottam Bruxelles-be, az Atominium felől érkeztünk, a Grand Place egyik mellék utcájába .Felugrottam a pályaudvarra: tiszta, rendezett, elegáns az egész környék felfele is, s lefele  a Grand Place felé is.

 

a bejegyzést Demszky Gábornak ajánlom

UI: minap Prágában voltam, amit hiányoltam az arany Prága üzleteiben, a kinaiak.

Helyette bohemian bóvli: kritály, üveg.A város magja autómentes,rómaiakat idézö kövek s   nyugat európai nagyvárosnak is beillik.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr803235278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása