A Matisse házba többeket vittem  magammal a gyönyörű és porszemmentes monte-carlo-i pályaudvarról, de lemaradtak! Lenn maradtak a nizzai kávéházban. A megérkezés Nizzába már közel sem volt olyan idillikus, a koszos pályaudvarra. A busz a hegyre vitt, illatos február volt már ! A kert tipikus francia, mint a Luxembourg-ban vagy a Place des Voges-on. A "Nu blue " megformálása már rég megigéz. S itt közelebb került hozzám, hiszen  egy idős velem- ötven éves volt éppen akkor -. A  negyven nappal előttem  született K-nak is vettem  egy  ilyen születésnapi kártyát. Tudtam, örülni fog  ,hogy éppen ott a hegy tetején és éppen rá gondoltam Nizzában, nem beszélve páratlan műértéséről. Finom touch volt és célba is talált, söt revansot is vett :ö az egyenlítöröl üzent

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr203309705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása