lüke 2012.01.23. 21:43

non grata

miután a 14 éves fiú temetéséröl megjöttem, s az autómba ultimate "keveréket " tankoltam,elgondolkoztam ,mi az ,ami a  tévesztésig  megviselt?

a hebefrén gyerek-akit kiskorától ismertem- tragédiája és az anyja -aki tanitványom volt-

lelkiismeretfurdalása, vagy a körülöttem levö átalakulások, és perszónák

 

HF:is named after the Greek goddess of youth, Hebe, in reference to the typical age of onset in puberty

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr973741969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása