lüke 2012.04.22. 14:18

csatolt fájl

 A gyerek tegnap,úgy jön haza a klinikáról,hogy G. azt mondta :gyengéd szálak füzik a tanár urat hozzád.
De, anyi, helyesbítettem:-  engem szeret a legjobban mondtam ,s kinyújtottam rájuk a nyelvemet, beee.

(a lányom kisértetiesen hasonlít hozzám)

- s  képzeld, most is, mint mindig ,minden léhütö ott ült a szobájában,meg a tanár húga is.
Már szigorló korom óta tudom, hogy  a tanár úr kedvence vagyok..Söt mostanában a barátaimnak- kik  a páciensei- sokat mesél rólam, csupa szuperlativuszt.
 Mi lenne más,mint gyengéd szál:
intellektuális, megértő és bizalmas barátság, ami minden kérést teljesít.
A  tanár most éppen az 50 érettségi találkozóján ,érettségi öltönyében- operaénekesek, tudósok, kollégák, színészek közt-  üldögél.Csak P. hiányzik onnan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr344466479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása