lüke 2013.01.23. 10:56

charity

ez a téma a mai angolon, én elvböl nem adakozom: mert mindenkinek nem tudok adni

(na meg ellopják az árvák pénzét, már rég,meg ahogy a mellettem ülö ,nagyon kedves fiatal srácot se találja meg a téma:-  én elfordítom inkább a fejem-mondja)

s mesélem a nyári élményem, ami nem talál értö fülekre:

A Nyugati elött féllábú fiatal ember kéreget a melegben, elvesztettem a fél lábam, mondja.Lenézek a kesztyütartóba, ott egy kétszázas ! D. mellettem ül, filantróp, s hogy  gyorsan, s rövidre zárjam, lehúzom az ablakot, kiadom a pénzt. Közben D-nek ezt mondom:mi is kéreghetnénk, te a feleséged vesztetted el, én a férjem.

S hogy, miért  nem talált? Nem tudják mi az, ha az ember a másik felét veszíti el, D. ennél többet tud.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr195038068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása