lüke 2013.10.17. 09:10

Riska

-Légy szíves Mari, add oda nekem a füzetet- mondom kedvesen, nem is mesterkélten !

Rám vicsorog, arcára fagy a mosoly:

- szászszor megmondtam nem vagyok Mari, hanem Marcsi, (így kicsinyítö képzövel) .

Kora 60, lelke 1000, hisz mindegy ,hogy cuncuskának vagy pintyökének neveznek ebben a korban.Nekem meg a nyelvemen van, legjobb barátnöm- gimnáziumi osztálytársam, anyám gimnáziumi osztálytársának a lánya -  Mari.

Hogy a barátság jobb legyen, elkérem -korábban megbeszéltük- a CD-t másolásra:

-Már a növéremnél van- feleli´.

világ proletárjai , én sem  (nemcsak a nagyapám ld. lentebb) egyesülök veletek............................

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr325580280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása