lüke 2016.04.27. 08:17

genossinen

Garmischban a Zugspitze alatt mind a Kandháron, mind a Hausbergen lehet síelni,ma április 27- n, mikor 4 nap múlva a bajorok minden faluban májusfát állítanak.
Éjjelente mínuszok vannak , és  még esik hozzá egy kis hó.
A gyerekklinikán- Közép Európa legnagyobb gyermek reuma centruma,  s azt hiszem egyetlen is - a parkban
délután kibújik a nap  s megérint a tavasz.Nem érezni a hideget, a szél is eláll .
Este Babarból koncert lesz ,Poulenc zongoradarabjával.
Tiszta Thomas Mann- I a hangulat.S még Lukács György eszméi is megjönnek....,
A kórház folyosóján a ruszki takarítónő megkérdezi a bundámból  ítélve:
- Bist du Russe?
Mint a bulgár,jó múltkorában a játszótéren , tegezve:
- Bist du Babysitter?
A Genossinok barátsága.Az oroszra csak mosolyogtam., a bulgárnak még válaszoltam:
Nem, nem ,foglalkozásom szerint főorvos vagyok.De a gyerek az unokám, s megfizethetetlen vagyok ,mert a nagyanyja vagyok  és szeretem ! Valószínűleg nem értette.
Az orosz ravasz volt, talán látta a szememben a haragot,hogy nem szeretem  a  keleti Genossinok bratyizását. Mondta ,hogy ő görög.

Legfeljebb csak g. katolikus lehetsz - gondoltam. Ők  , a görögök ,nem tegeződnek, s másként  is hangsúlyozzák a német szavakat.

S a  hazugságuk is más......

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr118666556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása