lüke 2016.05.04. 22:19

2008.08.08- ból

Ma kocogtam én is:) le az üzletekbe ,a tisztítóba.....
Elöttem egy aszott, ráncos, barnásra sült, szeplös, 
vénasszony , köldökig kivágott lenge nyári ruhában libegett.
Hátulról is megismertem. Nagy bánatomra ö is a tisztítóba ment:
Frau Prof. Karas( kárász) :) -szólitom meg,
bámul rám, én meg replikázok:
-a magyar akcentusomról megismerhetne, hogy a L.  S. anyja vagyok, Snak szombaton lesz az esküvöje
-mit tanult  S ?- kérdezi
-sportmenedzsmentet! s röhögök magamban ,micsoda hülyeség,nem tanult semmit....
Az osztályfönököt csak az érdekelte ,milyen egyetemet végzett, hogy boldog lesz-e, az mellékes. Igaz ö magával van elfoglalva, s hetven évesen is exhibicionista maradt. Ami nem igazán szép látvány !

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr578687558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása