lüke 2017.04.19. 19:05

piros pont


A Tesco bevásárlóközpont pavilonjának 1 sz. helyén dekkolok.
Még telefonálok,majd kiszállok a kocsiból miután befejezem a beszélgetést.
Előttem egy mély növésű ,jól szituáltnak látszó fiatal srác belép.Nem áll be a 2 sz. helyre, csak sunyin besomfordál a pavilonba.
Háborgok a pofátlanságán.
Összeszólalkozunk, ki tudja meddig telefonált volna még ,jegyzi meg.Én jöttem előbb!
Mérgemben, sajnos leparasztozom,ami ellen már majdnem sírva  tiltakozik :- nem  vagyok paraszt- mondja.
Majd ő is replikázik:
Fél lábbal már a sírban van ,mit ugrál !
Az eladó,hogy csillapítsa a konfliktust mindkettőnket egyszerre kiszolgál.
- Fiatalember ,lehet , pár felmenőjét már megmentettem, s az élettel ne játsszon- mondom orvosi alt hangomon.
Előbb fizet,mint én, kevesebb árut rendelt s győzedelmesen eltávozik.
Az eladó ismer,mondja :
- ezek a mai fiatalok nem tisztelettudóak,s az is baj ,tudja,hogy nő!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr712438099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása