"Megállt bennem az ütő, mert nem voltak hajlandóak elmondani telefonon, hogy mit csináltam. Aztán amikor bementem, akkor tudtam meg, hogy feljelentettek" 

Így jártam én is, először a biztosító ...majd a rendőrség

igaz annyi  kurázsi nem volt bennük- nem civil szervezet,hogy kurázsi legyen bennük- ,

hogy az N- el kezdődő rdsz- a nem lehet az X - el kezdődő utánfutónak!

mely a karambol okozója volt

Hamis rendszám volt rajta , az enyém!

 

http://www.origo.hu/teve/20171116-elokerult-a-magyar-luxusfeleseg-kinos-rendorsegi-ugye-tv.html

kínos lenne ,ha maffia ügy lenne,de egy közlekedési vétség......

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr2713310541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása