lüke 2018.01.29. 18:54

Akut chek



2016 óta ! nincs chip az Aaaaa active  vércukormérőben .

Én csak pénteken vettem  észre, mikor csíkot cseréltem.
Hétvégén hova megy az ember?...  .majd hétfőn egy másik patikába...
Ott se tudták s a webáruház patikában sem.
A gyártóhoz fordultam, ahol jól le is ....teremtettek, hogy miért nem informálódtam.
Se orvos- én-: se az apatikus patikusok zömének halvány lila dunsztja se volt erről.
Jómagam nem is mertem használni,  annak tudatában ,hogy kidobtam a chipet. S ha a gyártó nem hív vissza, s nem veszem a kezembe a készüléket- benne volt a chip- nem is használtam volna.
Hol a hiba a
bazi nagy magyar egészségtelen ügyben....?

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr9113614513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása