lüke 2018.02.20. 14:18

a protekciós beteg

Kis elszarusodó képlet van a szemem alatt,de ki kell zárni a basaliomát !
      először a szemész
- kenje Tobradexszel
mi? Antibiotikum a szarura, mert még a szteroid rendbe lenne,ha gyulladt lenne
nem talált, s a bizalom is elveszett.....
(hülye vagy öcsike)
   
      Két barát -sebész - is megnézte,+  egy bőrgyógyász.
Protekcióval:
1) - leveszem, de hozz egy bőrgyógyászati beutalót
2)- leveszem, de nem most , 2 hét múlva- szeretetből aggódik,mert elutazik közben-
      megnézte a bőrgyógyász, dermatoszkóppal is.Szalicyles hámlasztást írt elő.
Évekkel ezelőtt próbálkoztam ezzel, semmit se ért, ér !
Magánrendelésén  csak a felét fizettem, Orvosi engedmény ……………hmmm
Hol van már a “ nem szoktam a kollégákat fosztogatni” nagyvonalú
Flórián professzor!
Otthon elővettem a régi    bécsi AGNO3 ( ezüstnitrát) pálcát  s odaérintettem.
Remélem :magam, megfosztottam magam....
Most úgy néz ki   mint egy óriási melanoma ! olyan fekete ...lenne a szemem alatt,pedig csak megfestette az ezüstnitrát a bőrt;
egy farsangi ,fekete,ördögi könnycsepp,
mint a bazi nagy magyar egészségtelen ügy

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr3613684970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása