lüke 2018.05.20. 11:34

2x

https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/ez_sok_magyar_nyugdijat_megdobna_komoly_lepesre_keszulhet_a_kormany.662721.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

2 gyermek+ 6 év GYES   kétszer beszámolva,  helyes?

anno egyetemistaként szültem, nemhogy a nyugdíjba-aug. 31 - n végeztem, szeptember 8- n adták a diplomát, nov 15- re kaptam elfogadható P E S T I állást!- nem számolták, de még GYES-t se adtak a 2,5 -10 hét- hónapra

semmi se számított, egy napot se voltam gyesen, a másodikkal se,naponta bejártam a  munkahelyemre, kivéve ,amikor ügyeletes voltam, akkor  másnap 4 - kor mentem haza....

ma : NY U G G E R vagyok

s a buszsofőr, meg a tihanyi rév WC pucolója és jegyeladója, azt hiszi ő fizeti a 2-500 forintos jegyem,

(s mikor a tantikája életét mentettem hajnali háromkor, arra ugyan nem gondol........)

UI nem értek egyet -ennek ellenére - a 2x idő ( GYES, 2 gyerek)beszámítással

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr7113984748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása