lüke 2018.05.21. 19:58

Isten állatkertje

CRP- t szeretnék csináltatni- betegség aktivitásának paramétere-  s egy magán! laborral levelezek, 2x is.
A harmadik   , már telefon:
- milyen csomagot szeretne?
- nem csomagot ,csak egy CRP- t - mondom
- szóval egy süllyedést? - hallom a túlsó végről.
- nem, az más! Akut fázis proteint - CRP- mikor, mennyiért, s milyen gyorsan csinálják meg? - zárom rövidre.
- nem tudok  csak holnap információt adni- (akkor miért hívtál, dohogok magamban,péntek óta tárgyalunk)
Se kompetencia, se gyorsaság, de a pénz ,az kéne, a magán szolgáltatónál.
- jó jelentkezzen holnap ,de rendeltem gyors tesztet, lehet,hogy előbb ideér s azonnal leolvasható !

Hülyék intézete a magán eü is

S ez csak fokozódik

96 éves apámhoz,hazamegyek, becsöngetek, de közben nyitva a kapu, bemegyek.
Még visszakiabálom a nevem a gondozójának.
Felérek harmadikra, zárt ajtó, csengetek:
- Kovácsné ? - kérdezi az okoska
- nix Kovácsné,  az állam) én vagyok...

hülyék paradicsoma, s a leghülyébb én vagyok, aki fizet( ne is)

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr9113991136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása