lüke 2018.05.24. 08:41

Candy

https://m.youtube.com/watch?v=9LyA1VoQf6M

ebből lett a Candy márka,
ahol a magyar ügyfélszolgálaton vakok vagy csökkent képességűek dolgoznak.
Egy mosógép  és egy  mosogatógépük működéséről kértem adatot.
Szenzációsan a használati utasítást átmásolták a mail- be , amit már én is - több nyelven,remélve, hogy úgy van,mint a wikipédián: mindegyik más- elolvastam.
Egy a multi funkciós tabletta ikonját ábrázoló gombra kérdeztem rá.
All in one , hangzott a válasz, amit le is fordítottak, azzal tetézték hülyeségüket: mind az egyben.
S megmagyarázták, hogy az nem tabletta,még az ikon sem.
Nem hagytam annyiban, utána néztem más gyártóknál, akik értelmesen elmagyarázzák.
A csicsergő fiatal hölgyeknek is ennyi lett volna.......
szerencséjük,hogy nem én vagyok a főnök.....
Azért rajtuk is túltett a Candy szervizese, aki
- vegyek Ariel ( ez mosógépbe való) padset azzal mosogassak! a rövid programmal ,ő tudja biztosan
- a gombról nem tud semmit, titok! ,
ha a gyártó nem adja meg, ők se tudhatják,a szerelők, ez titok!
- sajnos nem tud olaszul : all in one
egyenként  ezzel a  halmozott hülyeséggel már nem volt kedvem foglalkozni....

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr7413997016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása