lüke 2018.10.06. 22:27

Pecorino

 italiano vecchio

Olasz juhsajt, sok áll belőle a drága bolt  pultjában.
Előttem éppen vásárol  egy jóképű pasas.Majd benyögi az eladónak:
- képzeld 52 évesen apa leszek
- én 53 voltam- dicsekszik az eladó
- tudom, ezért is mesélem neked
Vén hülyék- gondolom,
 unokájuk lehetne, s felelőtlenek is, 70 lesz mire érettségizik a gyerek, s hol van még az egyetem!
Majd a vevő hozzám fordul ,mikor pecorinot kérek,
- az örgebbet vegye!
Naná majd nem ,de csak sajtból ,férfiból nem kérem.....
- pecorino
itt 11 ezer/ kg - no tíz dekát megengedtem
Bécsben 30 €/kg, Itáliában 2,5
-Asiago
itt 5460/ kg
Olaszországban 9€ / kg.                          minden a felébe kerül.......a fenébe


A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr4014286075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása