lüke 2020.01.30. 08:07

RJ 131

Egy  talpig Wolfskin- be öltözött peki v.hindu  , kötött sapkában felszállt Bécsben az induló , de még álló vonatra, az első osztályra.Először a WC be nyitott be ,félig kinyitotta , majd  meglátta hogy D  kabátja fel van akasztva a két ülés közé.Ő is felakasztotta a könnyű kabátját a foglalt ülésre, ami az enyém volt, háttal D ülésének.
D kabátja elkezdett mozogni.Felálltam hogy szóljak neki .Odamenten, könyékig turkált D zsebében , de erre elindult leszállni. Utána  mentem a peronra, s mondtam a pénztárcát adja vissza,mert csak iratok vannak benne, s mondtam hívom a rendőrséget ,kiabáltam is :

- Polizei, Polizei de reggel negyed hétkor senki se hallotta.A peronon videó van......

Mire visszamentem D a zsebei káoszában megtalálta a pénztárcáját nagy szerencsére. Pénz nem volt benne, csak  a bankkártya ,személyi.
Kértem a kallert jegyzőkönyvezze,de mivel nem történt lopás ,így elutasította.
Dolgoznia kellett volna......
Megy fel a nap, mi pedig emelkedünk a Semmeringre.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr8115443398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása