lüke 2020.05.23. 21:20

Nyugatra,

-mikor ezt a szót már magamévá tettem - nem kaptam útlevelet ,Észak- Európába utaztam volna a szüleimmel.Túszként a magyar állam visszatartott!
Nyugat, nem hittem volna,hogy így nevezzük ,szitokszóként majd 30 év után! Szitokszó: imperlizmus,dadogták vezetőink Azt meg pláne nem, hogy ellenségünk is lesz újból ! 

30 év után itt tartunk,s így nevezzük, azt hittem ennyi idő alatt felzárkózunk, de lesüllyedtünk a Balkánra !

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr8915714206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása