Juli nagy beteg s a korona veszélyes rá,ezért Bécsben a Billát preferálja,onnan rendel.Már a hét közepén is, de nem hozták,nem érték el,az ágyban fekvőt.Szombat reggelre áttette,de a csütörtöki káosz folytatódott,torlódott.A vevőszolgálat ,ott Bécsben felveszi ! a telefont, de konkrét kérdést -Juli rendelését - nem tudja megválaszolni.Közben kapnak 5 db e mailt,mert mit csináljon a kiszolgáltatott ,ágyban fekvő: irogat! ldőközben megjön a válasz 11 után,a 7 órás szállítás helyett : storno,s mellékelnek 10 € jóvátételt. Juli férje elmegy a hét végére bevásárolni,utána kiviszi Julit a napra levegőztetni. Hazafele egy sárga molnárkocsi,piros ládákkal, 8 órával később a kapuban áll.Megjött a sztornózott Billa!káosz
A magyari tesco,meg a madaras is sokkal jobban szervezett, felhívnak!Végre valami jobb,egy angol s egy francia élelmiszerláncnál Magyarországon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr3515751514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása