A kábeltévé szolgáltatónál évente kell igényelni a féléves bekapcsolást,s a féléves szüneteltetést.
Egy rokont, aki ott dolgozik , kértem meg ,szóljon fel az osztályra a 1111 melléken, s hívjon vissza  az ügyintéző..Ahogy évek óta is csináltuk !
Válaszul ezt kaptam: feloszlott az a csoport.
Nem firtattam tovább: lustaság, indolencia...mi az oka? Nincs másik osztály,csoport ,ami átvette volna a feladatot ? Nem lehet megkérdezni, fijjuk ki csinálja? Nem lehet a kagylót felvenni s feltárcsázni házon belül?
Érthetetlen.......
Most e mailben kértem a bekapcsolást, 5 hetes átfutás legalább....
Én vagyok a megrendelő s a kedves rokon  is kap abból ,ha több a megrendelés

ui. megjött a válasz,kérés nélkül bekapcsolták!

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr7715763834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása