2020.06.09. 16:40
a vezeték neve kábel
A kábeltévé szolgáltatónál évente kell igényelni a féléves bekapcsolást,s a féléves szüneteltetést.
Egy rokont, aki ott dolgozik , kértem meg ,szóljon fel az osztályra a 1111 melléken, s hívjon vissza az ügyintéző..Ahogy évek óta is csináltuk !
Válaszul ezt kaptam: feloszlott az a csoport.
Nem firtattam tovább: lustaság, indolencia...mi az oka? Nincs másik osztály,csoport ,ami átvette volna a feladatot ? Nem lehet megkérdezni, fijjuk ki csinálja? Nem lehet a kagylót felvenni s feltárcsázni házon belül?
Érthetetlen.......
Most e mailben kértem a bekapcsolást, 5 hetes átfutás legalább....
Én vagyok a megrendelő s a kedves rokon is kap abból ,ha több a megrendelés
ui. megjött a válasz,kérés nélkül bekapcsolták!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.