Ma megállított a rendőr , a készenléti.
( mi az ,hogy készenléti ? én , az orvos mindig készenlétben vagyok, reggel 8- kor kipihenve, éjjel 3- kor felriadva, egy átdolgozott éjszaka után, s egyébként is: összefüggésekre jár az eszem- ezt nem tudhatta!)
- a hölgy jogosítványát kérem, csak- nyögte ki
Hmmm a hölgy , aki 1 M km- t vezetett ,nem követett el szabálytalanságot, a süket kékruhás  a legveszélyesebb helyen - a 71 - s út füredi,hajógyári szakaszán - ,csúcsforgalomban állított meg, mindezt végiggondolván, a meglepetéstől, odanyomtam neki a dr Med.- del kezdődő örök darabot
- soha nem jár le! ,ezt most magamban tartottam  s ő elkezdte sillabizálni  a már nem gót betűkkel írt idegen darabot, de nem tudta végig olvasni

Miért, miért ? hogy miért ?  rájöttem: férfié az autó

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr8216268888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása