lüke 2022.08.06. 11:37

Jeges kávé

Ebben a hőségben a kávéházban,mit rendel az ember?

Jeges kávét ! A benne lévő jégdarabkáktól  köhögni kezdtem. A  mellettünk levő asztalnál egy fura  cseh  ült az anyjával, a köhögés irritálta őket ,rőgtön átültek félelmükben  egy másik asztalhoz.Ahelyett hogy a majomhimlőtől féltek volna.Befejeztem a jegeskávét , megszűnt a köhögésem.Kuncogtam,gondoltam is bemutatom nekik a mai friss osztrák,ingyenes covidtesztem

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr5817901955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása