lüke 2022.09.10. 23:52

Traumdeutung


Te? Küllföldön ?- kérdezi a vidéki elfekvő vezető
Ja,édesem  ,német és magyar nevelőnő volt mellettem,ahogy anyámék - ott francia is-mellett is....

Álom:
Évfolyam találkozó az egyetem aulájában- nem is volt aula - séta keretében,mint a gólyabálon.
Tolókocsival Lacit várom, de nem jön.Híres professzor,népszerű,kapkodják
Közben odalép mellém Márti:
- Elli mama,hogy van? - kérdi
- réges rég meghalt már - válaszolom


Anyám l. anyját tramplinak nézte ,apám vele volt első bálozó a Gellértben.Kövérkés kislány volt,apám  utálta a kövéreket!
Mára mi is itt tartunk,l. lányával:elbutult a covid alatt,
demens sült galamb váró
.

Az értékeink állandóak maradtak, és állandónak kell maradniuk.csarly 3 / King Charles Iii.




Pár nappal előtte ,azt álmodtam,kocsival bejöttek a kertbe, még tavaszi ,süppedős sár volt.Be akartak törni.Ő,G aludt,én egy nagy beton darabbal be akartam törni a szélvédőjüket,de elmenekültek az autóval.
Próbáltam szólni a Ferinek- szomszéd- de nem tudtam kiabálni.Azután a másik szomszéddal- Moni- megbeszéltük,mi történt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr7917928667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása