lüke 2010.11.14. 09:52

hol a piros

A piros szimbóluma, hogy mai  több- sicc- diplomásoknak is megértési
zavart okoz, ezt álmomban sem gondoltam volna. Most örülök , hogy a
Makk-Karinthy Cini és Ungvári bon mot-s holdudvarban nöttem fel ,mint
tinédzser.S nem úgy ,mint egy mai lány! Aki az öreg pénzes pasik körül
lebzsel, hogy orálisan kielégitse hiúságukat, hanem úgy, hogy egyikünk
apja tartozott a müvész körökbe.
S mikor Cini megkérdezte ,a ping-pong meccs elött Leányfalun:
- te kinek a lánya vagy?
büszkén ,azt feleltem neki lakonikusan : - az apámé!
Örömmel vettem anno, hogy valamelyik színész  a belgrádi avantgarde
színház Hamlet jegyét átadta,  s láthattam , az árulónak vörös kendöt
adnak. S nem mehettem Moszkvába a 25. szinházzzal, ahol a vörös trónt
a Szerelmem Elektrában át kellett kárpitozni.
Mikor Bécsben elöször láttam Vranitzkyt vörös sálban a Sieveringer str sarkán,  a Meinlben,
10 éves bécsi gimnazista lányom is megértette, hogy míért hord egy
SPÖ-s vörös sálat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr652447559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása