Egy szilveszteren, 82/83-ra fordulóan kezdődött. Ketten- az unalmas és főként, ostoba  társaság miatt- kivonultunk a konyhába és a véres tatár beefsteaket darálgattunk, könyékig elmerülve.  Akkor kezdtük kavarni. A válásakor lelki ,jogi és gazdasági tanácsadója lettem, ez vezetett a teljes azonosuláshoz. Szerelmet ígért, de a kilátástalanság miatt két hónap alatt mással megházasodott. Majd mikor én maradtam egyedül ,én ígértem! Azt mondta :nem tud dönteni ,s én egy pillanat alatt döntöttem. Évek múlva a lelkiismeret furdalására csak legyintettem.
Ma egy hete, mikor a CSM csatornákba bemosták hamvait, az örökké tartó szerelem, sírig tartóvá lett...........

CSM -Csatornázási Művek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr282903591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása