lüke 2012.01.30. 22:45

mellkakas

 rtg egy magyar klinikán:

-nincs taj száma- közli a rtg-s
-nem baj,a magyar tb fizeti  -mondom
kész a kép...
-van rajta szubpulmonalis fluidum ? - kérdem (tüdö alatti folyadék)
-nincs orvos ,aki megnézze
-itt vagyok -tudhatta volna a kérdésböl- megnézem
- csak egy irányú képet csinált? az kevés, két irányú kell-mondom
- akkor menjen vissza, vetközzön le újból -mondja az asszisztensnő

hát ilyen a szakma,.a laikus meg szív,
az én szivem meg hmmmmmmm stumblin`in

2 napig nincs lelet,mi van ha: .................talán sürgös kezelést igényel
2012 Magyarország

post scriptum
a lelet gyenge, pont azt nem látták,amit látni kellett volna

"Ha te látnád azt, amit én láttam.

Ha te állnál ott, ahol én álltam."

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr803978384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása