lüke 2014.12.27. 13:45

Külföldön dolgozni

Mindenki próbál sikertörténetet írni  s csinálni belőle, de   mikor hazajön lelombozódik.

A kilencvenes évek elején kezdtem kinn dolgozni.Mikor kimentem, a családom 2 hónapra itthon maradt,igaz karácsonytól vízkeresztig szabad napokat kaptam, mert az ügyelet már be volt osztva.S érdekes módon senki se akarta leadni !  Körülnéztem ,megismertem a szokásokat, kis tekintélyt is kivívtam- életem második legjobb döntése volt, az első a párválasztás-jöhetett a család.

Nem úgy, mint a minap visszajött ismerős, aki engem nem kérdezett.S szégyen gyalázattal levonult, családostul!

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr756942429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása