Kúltur körökben,azt mondják Magyarorszagon nincs egészségügy......szerintem tábori ellátás , lazarette van

 

Z kolléga meséli:

Elvitte kisfiát egy gyermek ügyeletre,tömeg ,kis hely ,leülni nem lehet.....Körülnézett, s egy üres folyosón leült

Jött egy" nyakában fonendószkop" ifjú s közölte ,itt az orvosi szobák vannak,itt csak orvosok tartózkodhatnak.

Se baj!- válaszolta: én is orvos vagyok,majd a gyerekem elhelyezem valahova!

 

Velem ,ha szemtelenkednek- s minden alkalommal megtörténik- ,azt szoktam mondani,hogy így még az igazgatóm( Ausztriában) se mert velem  beszélni,pedig sokat fizetett

Később felhívtam B- t, elmeséltem apám kórházi történeteit.

Kérdezte : megverte - e a személyzet? hmmmm hmm

B éppen rendel...... vajon tudják e ott,hogy az akadémiai doktor,professzor etc vizsgálja éppen a multi

alkalmazottait?Ilyen a multi székhelyén elő nem fordulhat......

Mármint ,hogy egy szakmai potentát ,üzem orvos 

 

Nem jó, nem rossz, hanem orosz rulett - jellemezte az egészségügy mai helyzetét Kincses Gyula, volt államtitkár. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomalista.blog.hu/api/trackback/id/tr4012300023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása